Kantoorartikelen bestellen moet gemakkelijk zijn, zodat jij je met belangrijkere werkzaamheden kan bezighouden.

Wij houden niet van moeilijk gedoe. Daarom doen wij ook niet moeilijk:

–  je hebt bij ons geen contract, dus ook geen opzegtermijn
– wij hebben geen accountmanagers die bonussen willen verdienen
– wij werken graag samen met onze klanten en denken altijd met je mee
– wij zijn pas tevreden als jij tevreden bent

Wij maken het je graag gemakkelijk:

Snelle bezorging
Als je je bestelling vóór 15:00 uur plaatst, dan heb je het de volgende werkdag al in huis. Bij bestellingen vanaf 150 euro betaal je bovendien geen verzendkosten. Woon je in de regio rond Meppel en Heerenveen. Dan leveren  wij gratis met onze eigen bezorgdienst. Neem in dat geval even contact met ons op.

Ruime keuze
Je kunt bij ons uit meer dan 18.000 soorten kantoorartikelen bestellen van 400 merken. Van paperclip tot multifunctionals en van digitaal kantoor tot kantoormeubelen. Daarom hebben wij een geavanceerde webshop die wij continu verbeteren om het bestellen gemakkelijk te maken. Met behulp van de filters kun je op productsoort, merk, prijs en kleur selecteren. Mocht je het handig vinden: voordat je begint te bestellen kunnen wij een kant-en-klare bestellijst aanmaken met de door jou meest gebruikte kantoorartikelen. Dagelijks voegen we artikelen toe aan de webshop en verbeteren wij de zoekfunctionaliteit. Kun je niet vinden wat je zoekt? Grote kans dat we het wel hebben en voor je kunnen bestellen. Neem dus vooral contact met ons op zodat we je kunnen helpen!

Verschillende manieren om te betalen
Je betaalt bij Pro Office in onze beveiligde SSL-omgeving. Er zijn hiervoor verschillende mogelijkheden: betalen kan met iDEAL of achteraf via AfterPay. Woon je in de regio van Meppel? Dan kun je het ook contant of met je pinpas in onze winkel betalen. Mogelijk is je bestelling daar zelfs op voorraad en kun je deze direct meenemen. Lekker makkelijk.

Op rekening bestellen
Komt het even niet uit met betalen? Via AfterPay kun je tot een bedrag van 750 euro bestellen. Bij grotere orders is uitgesteld betalen ook nog een mogelijkheid. Na een creditcheck en bij goedkeuring kun je met een betalingstermijn van 14 dagen op rekening kopen.

Snel bestellen met Pro Office.nl
Vanuit de orderhistorie of bestellijst kun je razendsnel bestellen. Door een of meerdere keren op het gewenste artikel te klikken gaat het direct naar de winkelmand. Alle artikelen staan overzichtelijk met afbeelding en prijs gesorteerd zodat het bestellen dubbel zo snel gaat als gebruikelijk.

Tevreden over aankoop
Onze klanten kopen al jaren bij ons. Dat komt omdat wij samenwerken met onze klanten. Dat betekent geven en nemen. Ons doel is om het bedrijven zo gemakkelijk mogelijk te maken op kantoor en dan doen wij niet moeilijk als er een keer iets terug moet of een product niet goed is. Jij bent immers onze klant en wij staan altijd voor jou klaar.

Direct contact met medewerkers met vakkennis
Wij geven je graag antwoord op vragen, maar we worden ook blij van het geven van bruikbaar advies. Op Facebook kun je ons een bericht sturen met jouw vragen en opmerkingen. Je kunt natuurlijk ook een e-mail sturen. Of bellen: van 9:00 – 17:30 staan we voor je klaar op 085 – 0160 140 (lokaal tarief).

Onlinebedrijf met winkel
Als dat niet direct genoeg voor je is, ben je van harte welkom in onze winkel in Daardoor kunnen wij dat extra voor jou betekenen. Heb je een speciaal product nodig? Vanuit onze winkel kunnen wij het vaak leveren.

Goedkoop door transparant te zijn
Pro Office levert alle kantoorartikelen, toners en papier tegen scherpe lage prijzen. Wij geven geen kortingen omdat onze prijzen al meer dan 50% onder de brutoprijzen liggen die bedrijven die kortingen geven hanteren. Onze prijzen zijn altijd zichtbaar op de webshop en als je alle kantoorproducten bij elkaar op zou tellen zijn wij over het algemeen tot wel 20% voordeliger. Om te weten wat jij kunt besparen, kun je een gratis bespaarvergelijking aanvragen.

Veelzijdig
Pro Office is van alle markten thuis: wij maken het je gemakkelijk op kantoor. Naast het snel en voordelig leveren van kantoorartikelen kunnen wij helpen met het digitale kantoor, goedkoper printen met multifunctionals en gemakkelijker scannen, ergonomische werkplekken voor het nieuwe werken, bureaustoelen voor rugproblemen en het inrichten van een kantoor. Kantoorgemak met een klik!